Monday 9 February 2015

Apa Kelebihan air alkali Kangen Water

Kelebihan air alkali Kangen Water...
Ketumbuhan kanser tidak boleh hidup di dalam badan beralkali. Semua pesakit kanser dan kita semua perlu minum air alkali supaya badan kita tidak menyediakan persekitaran untuk tumor kanser hidup. Air alkali adalah baik untuk insomnia dan kolik. Otak adalah 90% air dan apabila ia tidak dapat mengekalkan peratusan itu, ia akan menarik air dari semua bahagian badan yang lain.

Garam, kafein, nikotin, valium, alcohol dan gula membuatkan tubuh badan kita menjadi tidak seimbang. Jika kita tidak menjaga pH darah kita pada 7.3 ke atas, kematian akan berlaku. Malah, kematian akan berlaku jika pH darah kita menurun bawah 7.

Air kencing yang mempunyai bau yang kuat dan warna kuning-kekuningan menunjukkan tubuh badan yang tidak sihat. Jika badan yang seimbang, ia tidak mempunyai ammonia dan protein di dalam air kencing. Tubuh badan yang terlebih kepada asid boleh menyebabkan batu karang dan batu hempedu.

Ketumbuhan sista (Cysts) adalah permulaan bagi tumor yang mendorong kepada kanser kerana kekurangan mineral di dalam badan. Kanser terjadi kerana kekurangan mineral dalam tempoh masa yang panjang dan disebabkan oleh badan yang terlalu berasid.Air suling adalah neutral ataupun air mati dan tidak mempunyai mineral. Kita kelihatan lebih cepat tua kerana tubuh badan kita berasid dan kering.

Kepada mereka2 yg ada penyakit2 kencing manis, gout, darah tinggi/rendah, tyroid, denggi, asma, senggugut, lumpuh, kanser tahap kronik, masalah kulit, masalah wanita, migrain dan macam2 lg penyakit2 sila add/pm saya untuk mengetahui khasiat air alkali Kangen Water...

Ph7.0 4liter minuman bayi Rm10
PH9.5 8.0 dan 9.0 4liter minuman harian Rm10
Ph11.5 4liter minuman pesakit2 kronik Rm15
Ph2.5 200ml spray acidic anti bakteria Rm15
Ph5.5 200ml spray muka Rm15
Ph7.0/9.5 minum harian bila2 masa bagi membekalkan oksigen yg cukup. Melancarkan perjalanan darah.
Ph11.5 untuk membuang kotoran yg ada dalam badan...
Ph11.5 sehari 500ml-1liter
Ph9.5 minum setiap masa..

3 Platinum-Plated Titanium Plates
Large LCD Panel and Voice Prompting
1 High Grade Filter
1 Cleaning Cartridge
Electrolysis Enhancer
Diverters
Instruction Manuals
Produces 4 Types of Water:
Ionized Alkaline Drinking Water
Purified Neutral Water
Acidic Water (Beauty Water)
Strong Acidic Water

Keajaiban Penyembuhan Air

Keajaiban penyembuhan telaga air telah dikenali di seluruh dunia untuk wujud di bahagian-bahagian dunia - Tlacote Mexico, Lourdes Perancis, dan Jerman Nordenau .

Orang yang mengalami semua jenis penyakit mengembara jauh ke bahagian ini di dunia untuk merawat diri mereka dengan "air Miracle ". Ajaib , ramai daripada mereka dilaporkan mengalami penyembuhan keajaiban selepas minum air.

Keajaiban Air di Rumah Anda Sendiri

Dalam tahun 1950-an , Rusia dikumpulkan "air Miracle " sampel dalam usaha untuk menemui sifat-sifat penyembuhan . Mereka berkumpul satu persamaan - Keajaiban penyembuhan air adalah molekul air yang berada mikro berkelompok dan mempunyai tinggi bacaan ORP negatif.

Pada awal 50-an , Jepun meneruskan projek ini dan dalam beberapa tahun menghasilkan bersaiz ionizer air alkali mudah alih. Mereka kemudiannya diluluskan oleh Kementerian Jepun Kesihatan dan digunakan di hospital sejak 1974.

Hari ini 1 dalam 5 rumah di Jepun memiliki sebuah mesin dan air Kangen . Kini anda boleh mempunyai satu di rumah anda sendiri juga.

Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

No comments:

Post a Comment